Nauka gry na elektronicznych instrumentach klawiszowych i pianinie - Łódź i okolice. Oferta skierowana głównie do dzieci i młodzieży, ale również do osób starszych pragnących realizować swoje zainteresowania i rozwijać pasje muzyczne. Wypożyczanie instrumentów YAMAHA PSR-E433 do nauki gry w ramach udzielanych lekcji. Inne usługi, w tym pośrednictwo i doradztwo przy zakupie lub zamianie elektronicznych instrumentów klawiszowych. Grzegorz Gibki - tel.502-395-300, g.gibki1961@gmail.com
piątek, 27 grudnia 2013
sobota, 21 grudnia 2013
TYROS 5 vs TYROS 4
YAMAHA
|
TYROS 5 61
|
TYROS 4
|
WYMIARY
|
1140 x 142 x 450 mm
|
1140 x 143 x 450 mm
|
WAGA
|
14,0 kg
|
14,5 kg
|
OGÓLNA LICZBA BRZMIEŃ PRESET
|
1279
|
993
|
BRZMIENIA TYPU :
| ||
ENSEMBLE
|
55
|
0
|
SUPER ARTICULATION 2
|
44
|
15
|
SUPER ARTICULATION
|
288
|
164
|
MEGA VOICE
|
54
|
43
|
LIVE
|
138
|
101
|
COOL
|
81
|
71
|
SWEET
|
37
|
30
|
ZESTAWY PERKUSYJNE / FX
|
37 (audio)
|
44
|
LICZBA STYLI AKOMPANIAMENTÓW
|
539 (40 audio)
|
500
|
OPCJA EXPANSION STYLE
|
TAK
|
NIE
|
OPCJA EXPANSION AUDIO STYLE
|
TAK (ok. 124 MB)
|
NIE
|
EFEKTY TYPU:
| ||
REVERB
|
52
|
44
|
CHORUS
|
106
|
106
|
DSP
|
322
|
285
|
COMPRESSOR
|
5
|
5
|
MASTER EQ
|
5
|
5
|
PAMIĘĆ WEWNĘTRZNA
|
ok. 6,7 MB
|
6 MB
|
WBUDOWANY DYSK
|
500 GB
|
250 GB
|
OPCJONALNE GŁOŚNIKI
|
TRS-MS05
|
TRS-MS04
|
na podstawie portalklawiszowy.pl
WPISY O PODOBNEJ TEMATYCE
Autor:
Grzegorz Gibki
o
22:37
Brak komentarzy:
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety:
Ciekawostka,
Instrument
środa, 11 grudnia 2013
Znaki chromatyczne
Chromatyka (oznaczająca barwę, kolor) jest to zasada takiego doboru dźwięków, która w melodii opartej na dźwiękach danej gamy majorowej lub minorowej oprócz dźwięków gamowłaściwych stosuje również ich podwyższenia lub obniżenia.
Do podwyższania i obniżania zapisanego dźwięku służą następujące znaki chromatyczne:
Krzyżyk oznacza podwyższenie o półton dźwięku, do którego się odnosi - do nazwy literowej dodaje się wówczas końcówkę -is.
Bemol oznacza obniżenie o pół tonu dźwięku, do którego się odnosi - do nazwy literowej wówczas dodaje się końcówkę -es.
Krzyżyk podwójny i bemol podwójny oznaczają odpowiednio podwyższenie i obniżenie dźwięku o dwa półtony.
Kasownik oznacza zniesienie działania krzyżyka lub bemola tak pojedynczego, jak i podwójnego.
Znak chromatyczny podwyższa lub obniża nie tylko nutę przed którą jest bezpośrednio umieszczony, ale również wszystkie inne nuty posiadające tę samą wysokość a następujące w tym samym takcie.
Jeśli znaki chromatyczne (krzyżyki lub bemole) są stałe w jakimś utworze, wówczas umieszczamy je na początku każdej pięciolinii po znaku klucza i nazywają się one znakami przykluczowymi.
WPISY O PODOBNEJ TEMATYCE
Nuty i klawisze Rozpoznanie tonacji
Do podwyższania i obniżania zapisanego dźwięku służą następujące znaki chromatyczne:
Krzyżyk oznacza podwyższenie o półton dźwięku, do którego się odnosi - do nazwy literowej dodaje się wówczas końcówkę -is.
Bemol oznacza obniżenie o pół tonu dźwięku, do którego się odnosi - do nazwy literowej wówczas dodaje się końcówkę -es.
Krzyżyk podwójny i bemol podwójny oznaczają odpowiednio podwyższenie i obniżenie dźwięku o dwa półtony.
Kasownik oznacza zniesienie działania krzyżyka lub bemola tak pojedynczego, jak i podwójnego.
Znak chromatyczny podwyższa lub obniża nie tylko nutę przed którą jest bezpośrednio umieszczony, ale również wszystkie inne nuty posiadające tę samą wysokość a następujące w tym samym takcie.
Jeśli znaki chromatyczne (krzyżyki lub bemole) są stałe w jakimś utworze, wówczas umieszczamy je na początku każdej pięciolinii po znaku klucza i nazywają się one znakami przykluczowymi.
WPISY O PODOBNEJ TEMATYCE
Nuty i klawisze Rozpoznanie tonacji
Autor:
Grzegorz Gibki
o
21:56
Brak komentarzy:
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety:
Teoria muzyki
piątek, 6 grudnia 2013
Próba słyszalności
Od urodzenia posiadamy zdolność do słyszenia dźwięków o wysokiej częstotliwości jednak z wiekiem zdolność mózgu do rejestrowania takich dźwięków pomału zanika.
Nie bez przyczyny twierdzi się, że dzieci widzą i słyszą więcej ;)
Teoretycznie do 20 roku życia bez problemu powinniśmy słyszeć dźwięki do 18000 Hz.
Jeśli przekroczyliście dwudziestkę i nadal słyszycie tak wysokie dźwięki oznacza to, że Wasz mózg całkiem nieźle się trzyma.
Sprawdź - czy Twój mózg jest nastolatkiem ?
Nie bez przyczyny twierdzi się, że dzieci widzą i słyszą więcej ;)
Teoretycznie do 20 roku życia bez problemu powinniśmy słyszeć dźwięki do 18000 Hz.
Jeśli przekroczyliście dwudziestkę i nadal słyszycie tak wysokie dźwięki oznacza to, że Wasz mózg całkiem nieźle się trzyma.
WPISY O PODOBNEJ TEMATYCE
Autor:
Grzegorz Gibki
o
07:33
Brak komentarzy:
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Etykiety:
Ciekawostka,
Technologia
Subskrybuj:
Posty (Atom)